31 januari 2008

Klickerpics

Nu har jag fixat lite pics!!! Rooligt!
Se njut och låt avundsjukan växa!
Helgen började med Pinscherbus och mys:









Kursdag 1 regnades bort och vi underhöll oss med teori... No pics..
Kursdag två däremot: Började med lite lektester, Myra fick kampa med Fannys berömda orm. Leia fick kampa med den lilla jultomten.






Skön dag varvad med teori och praktik i den faktiskt värmande solen.! Härligt!
Fanny fick provköra dvärgpinscher, lite kamp och lite godis försök. Faktiskt riktigt kul att se! Först tyckte myra det var superkul men när hon väl skulle komma till skott blev det lite svårare :P
Leiabeia stog finfint o väntade på sin tur!
Lägg märke till hennes läckra dalmatinerhalsband!
Myra fick låna Leias roosa Camo tröja, som Joanna gjort, om jag inte minns fel!
Efter en lååång dag var prinsessan trött!
Måste än en gång tacka för en suverän helg! Sitter och längtar tillbaka när jag tittar på bilderna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, härligt, härligt! Nu är jag äntligen online igen och det bara rasslade till med alla fina råttbilder :)
kram!

Anonym sa...

Hej.. Slank in på din sida av en slump.. Tur var väll det.. Ser att du har en mini.. (mot för mig) Så söt..
Kramar från Norrland :)