31 januari 2008

Seeeg råtta

Nope nu är faktiskt myrlingen inte så seg längre, vi har klickat lite drag, kört lite stadgeövningar med omvänt lockande. Kampat på som tokar, även här med omvänt lockande, vilket har gått skitbra! Visste faktiskt inte att hon skulle hajja sååå snabbt! En del backa träning men slutna/öppna handen metoden. MYCKET omvänt lockande, as you see.
Vilken tur att Fanny o Thomas kunde förklara på ett sådant bra sätt, jag var verkligen jätte-anti omvänt lockande fram till kursen!
Myra hon tänker och tänker och snabbt går det också, så kul att ha min lilla BC tillbaka!(även om hon alltid är bäst!)

Läste just Jenkusens blogg (som alltid), blir så avundsjuk, vill också ha böcker! Ruff love, The other end of the leash eller the culture clash blir nästa, hmm vilken tycker ni?
Håller förövrigt på att titta på Susans: Success with one jump, den är faktisk grym. Vill ut och träna med min råtta. Ska försöka ta mig lite tid i helgen och sätta upp ett hinder (någon gång måste man ju börja!), i förrgår var vi ute och körde lite slalom, har 4 pinnar som vi håller på med nu. Men funderar på att börja jobba efter 2*2 metoden. Jaja får se hur snabbt min rat fattar!

Ska försöka slänga in bilderna från helgen ikväll!
Btw: Grattis mammie önskar vi idag på bemärkelsedan!
Dagens länk: Canis Grundfärdighetsschema på svenska (hurra!)

Inga kommentarer: