14 januari 2008

Mål vecka 3

Yepp yepp, ny vecka, nya mål!

Mål: Backa självständigt och RAKT så långt som jag vill
vecka 3: backa MINST 4 steg RAKT bak.
Mål: apportering klass 3, av ALLA sorters föremål
vecka 3: Gripa apporten aktivt i minst 3-4 sek
Mål: platsliggning med störning, minst 4 min
Vecka 3: Platsligg aktivt 20 sek
Mål: Tasstarget av alla möjliga slag och avstånd (kommando)
vecka 3: Tass på plattan stilla i ca 3 sek.
Övrigt:
-Minst ett träningspass innehållande 1-2-3 game UTE! (ligg&sitt)
-Börja running contact metoden enl Silvia Trkmans metod

Ser redan mer fram emot veckan trots alla prov!
Idag har Myra vilodag, inte ett kommando (nästan!) har hon fått. Tror det kan vara bra att hon får en paus att vila ut och hitta motivation igen då och då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt träningsupplägg nu har, detaljerat och bra! Ni kommer att bli superduktiga i framtiden, vilket ni är redan nu! Och att kpacitet finns har vi redan sett, hos er båda :)
Hoppas att allt är bra med er! Ses vi på söndag?
Puss&Kram

Anonym sa...

Tack! Det är lite jobb, men som jag brukar säga, "det som är roligt är inte jobbigt!" :)
Min hemsida blir klar när Maria har tid att hjälpa mig ;) Nejdå, men jag har haft problem att lägga ut det på intrenet. Ska kanske göra en kraftansträngning och försöka göra den färdig. Hur går det själv?
Puss&Kram