10 januari 2008

Shaping success, oh yes!

NU är dom häär! Hurra!
Beställde boken Shaping success och filmen succes with one jump i fredags från amazon.
Igår (!) var de här!
Har varit sugen på domhär jääättelänge nu! Igårkväll började jag läsa boken, kom iaf en bit in. Den är skriven på engelska men språket i boken är jättebekvämt (desstuom vill jag lära mig mer hundtermer på engelska...) och skittrevlig o läsa!
Filmen har jag inte sett än, tänkte göra det i morgon kväll eller på lördag då jag verkligen har tid att skriva ner och titta!
Kolla in Susan Garretts hemsida med massa bra fakta:

För övrigt tränar vi på, har som ni ser i föregående inlägg börjat med träningsdagbok nu. Har även fixat en tabell där jag fyller i varje gång vi tränar, hur länge, vad vi tränar, hur det gick osv. Så jag får en tydlig överblick om vad det är som krånglar i momenten osv. Ska bli kul o se om jag kommer hålla detta!

Myra är en trötter och hatar vädret för tillfället. Men hon tränar glatt och snällt ändå! Hon är en sån liten ängel!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt skev Myra ser ut då!! Haha.. så söt så söt!

Malin sa...

Haha!! Vilken rolig bild ;P

Anonym sa...

Nu såhär lite efter kom jag på att bilden är lite porrig.. kanske bara mitt sätt att se på det?! ;)

Anonym sa...

Sökte på shaping sucess och hittade hit. Är boken värd att köpa? Härlig bild! Var är kroppen var min första tanke :)