01 januari 2008

Dagen efter.

1/1 2008 - Stort grattis till min Myrapyramånsterråtta med syskon på 9 månaders dagen!
-Tänk att tiden går så fort!

Myra o hundarna fick ju fira nyår med mamma ute i skogen, skönt för dom att slippa fyrverkerierna. Men Myra hade tydligen ylat oavbrutet i tre timmar då jag hade åkt. Inte lika bra.

När Ellen och jag hade vaknat och kännde oss någorlunda redo att möta dagen såhär dagen efter kom mamma tillbaka med hundarna. Myyyys!
Hundarna blev glada och vi blev glada. Myra och Eskil kärleksgnabbades lite och nu har Myra och jag legat o gosat i soffan framför daaaa , IVENHOE :P
I morgon blir det förhoppningsvis verksamhetsskrivande och berättande och budgeterat på klubben. Ska försöka få med mig råttan på en träningsrunda ute TROTS vädret :P

Inga kommentarer: