01 juli 2008

Vardagen...

Att en helg går så fort. Känns som om att Myra och jag just anlände till Göteborgs centralstation.
Mysigaste helgen på länge blev det iaf!

Myra började piggna till sådär vid 10-snåret igår kväll. Lagom kul tyckte jag som var döden dödstrött.
Idag åker mamma, Ellen o Jag ner till klubben. Miljöträning (och kanske en tunnel?) för Ylvas del, jag ska kör agility med Eskil. Tänkte börja med slalomet och säcken.
Sen ska jag hålla agilitykurs och Myra ska få vara med och vara visningshund. Då är det väldigt praktiskt att ha en hund som inte har ett färdigt slalombeteende, nu får alla se nästan från början och hur man kan göra om hunden gör fel etc.
Gillar mina kursare iaf, dom är mysiga, frågvisa och glada!

Imorgon blir det Lidingö, torsdag; WDS med shopping och dp spaning :D, Fredag: ev sitta i rastält på world miniature pinscher + dp träff?!
Full rulle!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack för de orden om mina bergersidor, känns bra att de uppskattas! :)