23 juli 2008

Hundweekend - igen!

-Packa väskorna, vi ska till Molkom!

Order från Maria och Whippetligan! Hanna = glad!
Sol, bad (första för i år!), mariatid, whippetbus, Myraknas! Dessutom är det passande nog Ransäters internationella utställning nu i helgen, precis när vi är där!!! Hurra hurra!
Massa dp-span. Dumt att jag inte visste det innan så jag kunde anmäla mig bara... MEEn strunt samma, nu får vi lite värmlans-semester!

Igår hade vi agilitykurs igen och jag är mäkta imponerad av våra ekipage som gör stora framsteg! Riktigt kul att se!

Idag blir det till att åka upp till klubben o kolla in träningstävlingarna i lydnad, kul! Ellen och jag åker upp med vovsen i cykelkorg. Blir nog en bra kväll att kolla tävlingar, varmt och skönt!

Förövrigt kom ett stort paket i brevlådan idag;
Äntligen är Bibeln (Lydndasträning i teori och praktik) här, fylld av roliga tips och trix, än så länge har jag inte ens öppnat boken utan passade på att lägga mig i solen o läsa de 2 nr av canis som klickades hem också (en till jennifer o en till mig). Blir nog en prenumeration nu tror jag...

Veckoöversikten:
Onsdag: klubben, kolla träningstävling
Torsdag: sektormöte och agilitykurs + ag. träning m Myra
Fredag: Till Maria -> MOLKOM!
Lördag: Molkom (Ransäters utställningen, DP!!!)
Söndag: Molkom - åka hem
Mån: ?
Tis: Agilityträning för Camilla Brundin

Inga kommentarer: