28 maj 2008

Överlevare!

Jo vi lever men just nu är det sjukt mycket som händer!
Skolan vill ta all tid vilket verkligen inte går eftersom sommaren är här och då vill jag bara träna hund!
Igår var Myra o jag på klubben. Bullit (den lilla dp'n vi tränar med) är verkligen en imponerande liten hund!
Sen drog jag och några till ut lite hinder och körde en genomkörare med våra hundar. Myra fick köra tunneln och några hopphinder. Sen körde vi lite slalom också. Blev 4-pinnars från vänster och med bakombyte. Har lite problem med klockan 3 ingången men men. Efter vi hade kört fem minuter stog nästan hela klubben nere o tittade på när vi körde. Det märks verkligen att dethär behövs på Nyköpings bk!
När jag bar hinder eller pratade med andra låg Myra tyst och snällt i sin bur! Introduktionskursen vi ska hålla i augusti är full och det känns verkligen jättekul!

Sen, efter lite pappersarbete prommenerade jag o Myra hem, och oj så trött hon var då. Orkade knappt hålla ögonen öppna!
Ikväll är det handledningskurs på körskolan, bläää!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ibland har man ett liv utanför datorn ;) . Kul att klubbmedlemmarna verkar intresserade av det ni gör!