22 maj 2008

Myra min Myra

Yes, Myras värsta del av löpet verkar avta, Eskil flåsar henne inte längre i rumpan!
Hennes träningssug är verkligen på G, idag blev det lite slalom och en del sug på däcket. Tränar att hon ska ha sug att även ta svängar ut från mig och ta däcket från utsidan+lite bakombyten med sväng. Sista gången fick hon till en nice och tight sväng!

Igår (då dagen egentligen skulle ägnas åt hemmaplugg :P) så drog jag med henne ut o sprang. OH boy vilken dålig kondis hon har! Vet inte om det är löpet som spökade eller den sjuka värmen som sköljde över oss under eftermiddagen. Men det är skitsamma, här ska intervall och konditionstränas!
Hur ska hon annars orka med i alla knasiga upptåg jag släpar med henne på?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din hälsning i gästboken även mammsen din!! Kramar till er från oss!// Amanda

Anonym sa...

Kondis, vad är det?
Leia har också kass sådan.. kanske ska jobba upp den om hon ska orka med vår intensiva träningshelg!!

Anonym sa...

Bara att träna på. Puma har superkondis, även i värmen. Men så cyklar vi ganska mycket också. Intervall är superbra. Inte många gånger jag sett Puma flåsa, och de gångerna det hänt varar endast några sekunder, sen är hon fit for fight igen. / Ullis å Puma