15 maj 2008

Myspys

Igår kom jag hem, åt och tog ut Myra innan jag prommenerade upp till klubben. Fick trevligt sällskap i form av världens bästa Maria som ringer om muntrar upp mig!

Sen var Sörmlands Nyheter på klubben för att fota och intervjua eftersom vi blivit årets klubb. Wihey. Kolla in här:
Men jag och världens bästa sektor var inne och hade möte. Mycket kom vi fram till!
Kan meddela att det blir en introduktionskurs i agility redan i sommar på klubben, håll koll på hemsidan!
A1 är i stort planeringsstadium så ge inte upp hoppet!

Myra får vila vidare, även fast hon kanske egentligen inte vill. Ska försöka lägga ett spår till henne på söndag. Idag blir det nog lite Lydnadsträning med fokus på platsliggning och apport kanske?!

Klicka får vi nog också göra, alldeles för länge sedan!
På prommenaderna märks det tydligast att hon löper. Hon nosar och nosar, kissar och kissar och har noll koll på sin matte, därför har det blivit en del koppelprommenader. Försöker att inte bli irriterad, hon gör det ju inte för att vara taskig... Får börja bita mig i tungan lr så ;)
Söt är hon, min rara råtta iaf!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sötaste sorken. Lätt!

Anonym sa...

Känner igen det där med löptikar som ska nosa och kissa precis överallt. Bita sig i tungan var det ja... ;)