07 december 2007

Nya tider för en liten råtta!

Min lilla Myra är inte så liten längre! Igår började hon löpa, sitt första löp!
Snyft, min lilla flicka har blivit stor , snyft :P
Men skämt åt sido, roligt tycker jag och bra tidpunkt att löpa på då vi inte har någon speciell planerad träning på klubben eller några utställningar (för en gångs skull kommer ett löp i bra tid!).
Eskil verkar inte märka av det för han bryr sig inte det minsta. Skönt tycker vi, vi har nämliget gått och oroat oss för Myras löp. Vad skulle hända om vi fick borderpinschrar lixom??!!!
Fula och förjävligt jobbiga valpar skulle det iaf bli!

Myra är såå kelig och bara sover och sover, och parar sig med Eskils huvud, stackarn.
Fick bokstavligt talat SLÄPA henne runt kvarteret i morse eftersom det regnade för mycket "för hennes smak".... Dessa hundar!


Igår köpte jag en tidig julklapp till mig själv, det blev en sånhär:

Nu kan jag förgylla alla hunderisaker vi råkar ut för.
Nästa: Stora stockholm och Pinscherträff
Dagens länk: Eva Bodfälts blogg- http://www.agria.se/blog/eva_bodfaldt.nsf

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅh, stora damen "grattis". Hoppas att Leias kommer snart också!!
En ny kamera igen, vad var det för fel på den gamla?!

Kramar, ha en finfin helg!!