13 december 2007

Helgen bjuder på show!

Gaah vad jag är taggad för årets hundhändelse HUND2007, here i come. Tyvärr utan hund.. Nästa år så ;)
Först dp träff på lördagen. Ska bla äntligen få träffa Myras pappa Killer och matte Karin igen! Åker upp med Britzyk, hon tar med sig bla Rudy (jag är kär i den hunden!). Ska bli kul att träffa honom live! Massa pinschrar och hussar och mattar, äta god mat, kan inte bli annat än trevligt!

Sen upp tidigt dagen efter och bege oss till mässan! Håller på o skriver upp ett typ schema på vad det är jag ska se. Ojoj förstår inte hur jag ska hinna. Måste klona mig tror jag.
såhär ser det ut hittills (exkl. shoppingtid, ättid, umgås tid med alla härliga människor och hundar där. hm.)

Kl. 8.00 A9 freestyle
Kl 8.00 A10 Int. Agility
Kl 9.00 C33 Dvärgpinscher (juniorklass) 34 st
Kl 9.00 C40 Faraohund (juniorklass) 5 st
Kl 9.00 C37 Dvärgpinscher 86 st
Kl 9.00 C43 Faraohund 25 st
Kl 9.00 C47 Whippet (tikar+BIR & grupper) 37 st
kl. 9.00 stora finalringen - Frida Binette & Victor, Freestyletävling klass 2 kl. 9.00 stora finalringen - Emma Willbad & Csar, Freestyletävling klass 3 kl. 10.50 stora finalringen - Emma Willblad & Csar, Ev. uppvisning kl. 11.30 stora finalringen - Frida Binette & Victor, Freestyleuppvisning kl. 15.00 stora finalringen - Emma Willblad/Csar & Frida Binette/Alice, Finalshow.

Kameran är laddad och kaffetermosen redo. (Eller hur Svea :P)

Myra ca 11 veckor. Ngt annorlunda sovstil....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr har inte Amadna ngt kaffe hemma. Jag får ha abstinens tills imorgon ;)

// Svea

Anonym sa...

Vad häftigt att du tränar torrhandling redan nu! Hon kommer säkert bli superduktig när hon har åldern inne! Agility är det roligaste som finns och dp:s är ju supersnabba, svåraste är att hinna med själv tycker jag :-) Terror älskar att hoppa och fara runt på banan minst lika mycket som jag gör!

semne sa...

å det samma! hade det inte varit för att jag har tebtor så hade vi kommjit ikväll med. men syns imorn!