16 december 2007

HUND2007

Yes, är nog inte ensam om denna rubrik. Men nu så, hemma hos min myra efter en låååång helg.
Britzyk kom o hämtade mig vid 5 igår. Bar av till Södertälje och Karin (matte till Myras snygga pappa Killer) där det var dp-träff. Trevligt värre, även fast jag saknade min råtta extremt! Fick se Rudy, tro det eller ej men han e snyggare än bilderna visar. Mums!
Killer var också riktigt stilig, kul att se hur lika han o Myra var! (samma öra som hänger tex ;P).
Roligt att se dig o Killer igen Karin, tack för en trevlig kväll!

Britzyk ställer klockan på 06.00, vad händer? Jo vi försover oss, vaknar 8.00!!! Britzyk skulle ställa kl 9.00. Kris och Panik. 08.40 var vi på Älvsjömässans parkering. No parkinspaces. Vi ställde oss på första bästa asfaltsbit och kutade in (efter div. problem med bortglömda nummerlappar etc.) Gick superbra, trots Britzyks gummistövlar som följde med in i ringen :P Lexie blev andra bästa tik och Rudy andra bästa hane (om jag inte minns fel :S)

Begav mig sedan till Whippetringen för min favorit Snawa. Som hängde med Maria, Elionore o Ellen. Hey.
Vi drog på en shoppingrunda :D
Har nu ekiperat Myrapyra:
1 st Hurrtta täcke.
1 st guldkedja till Myrapyra
Freestylebok och "Med sikte på 10:an", nu blir det träning för hela slanten.
Apportbock, klicker, godis, hundtugg o lite mer.

Slänger upp bilder i morgon då de fortfarande är i min kamera, som jag inte orkar fixa nu!
Träffade mina söta Faraohundar, Anders var också där med Caprice och Ville (träffade tyvärr inte dom raringarna, men Ville blev iaf 2:a bästa unghundshane :D)
Käkade världens godaste Pommes frites medans whippetfolket käkade julbord, haha där gick de miste om ngt kan jag meddela!

Bokstavligt talat proppade in oss+alla grejjer+en whippet i Marias bil och begav oss mot SParreholm... Lite te och mysprat senare kom mamma. Med MYRA! Åh min Myra. Sötaråttasorken som nu e i höglöp men fortfarande kommer och tigger om träning :D

Bilder tomorrow!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättetack för roligt sällskap på mässan! Det är alltid en fröjd att ha fröknarna Schnackenburg med sig på äventyr :D
Pussa Myling!