04 december 2007

Länka hit och dit

Äntligen inne efter en långprommenad med mamma och hundarna. Fy fy!
Maria du och wipprorna måste komma tillbaka och prommenixa med mig och Myra nu går hon och Siri 2 meter efter mig och tjurar, igen!
Suck. när kommer våren tillbaka?!

Idag har jag tagit "studiedag" och är hemma och pluggar och knåpar med hemsidan. Har börjat träna luktdiskrimenring eftersom jag blev så sugen när jag såg filmen på Rocky och Linn.
Apportklick har det också blivit. Nu tränar vi på att bära kapsylöppnare...

Dagens länk: http://hundbiten.bloggagratis.se/ (kul om klicker och allmän hundträning)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Siri hälsar att hon tycker att du är olidligt jobbig som släpar ut henne och stackars lilla Myran i dessa förfärliga väderförhållanden..Pff!

Anonym sa...

Ja, jag lovar att komma förbi och bogsera ut er i slasket, varje gång jag är i Nyping! Snawa var fömnig när hon kom hem, Raja mest... fisförnäm :)
Idag försökte Prinsessan skälla ihjäl schäfern, vars husse äger huset som fönsterverkstaden ligger i. Snawa försökte springa ihjäl honom :D Så fort Skuggan, som han heter, kom nära Raj, gjorde hon ett utfall och Snawa vände sig om i språnget och hjälpte till, så galopperade hon vidare, gjorde lekinviter och slängde med öronen. Tokunge.

Anonym sa...

Va kul att ni börjat med luktdiskrimineringsträningen! :D Vi har lagt på en till lapp idag, tror det är svårast för matte som ska hålla koll på att bara ta på den luktfria lappen med den handskbeklädda handen! ;)