11 december 2007

CM- släng dig i väggen!

Som rubriken lyder; Cesar Millan med metoder, släng dig i väggen!
Nu hoppas jag verkligen att tv4+ köper in en säsong av Tamar Gellers program istället.
Oprah Winfrey har bytt tränare från CM till Tamar Geller, hennes senaste bok
"Celebrate your dog" har legat på topplistorna i USA. Med snälla metoder och ett citat som lyder: Cesar wants a dog to be a 'calm submissive. 'I do not. I do not want anybody in a relationship with me to be submissive. (ungefärlig översättning: Han vill att hundar skall vara lugnt undergivna. Det vill inte jag. Jag vill inte att någon alls som jag har en relation till skall vara undergiven.")

Wihe, go girl säger jag bara!
Kolla in hennes hemsida med lite videoklipp.
Här finns också några träningsvideos hon gjort.
Se och njut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken lycka att det finns flera som inte favoriserar CM!