28 december 2007

Crazy-days

Ja, vad ska man göra med den lilla råttan? Ena sekunden (morgonprommenader och prommenader i största allmänhet) är hon skittrött och jättetråkigt. I andra klickar och kampar vi för fullt. Knas knas, hoppas det bara är en fas.
Men PMS-råttor har väl alla hört talas om....

Vi tränade iaf med hennes elefant idag. Überglücklig blev hon. Så lycklig att hon fick en Gumminäsa, aka Snawanäsa ;) Smickrande....

Snus-minen har inte heller varit framme på ett tag. Men den går inte heller av för hackor, eller vad säger ni?!
Träning har iaf det blivit!
Backa, klickar in en target också (snaart klar, har börjat sätta signal på det), lydnaden is still going strong. Hon blir liite exalterad och slarvar men vi kör vääldigt mycket selektivt nu så det ska nóg strax bli fixat!
Jag har bestämmt att vi ska tävla Rallylydnad i maj, en tävling som nyköpings Bk anordnar. Kan säkert vara bra och nyttigt!

Imorgon blir det jobb för hela slanten. Jag som så gärna ville spåra. Får iaf glädja mig åt att det är sista helgen jag jobbar :D

Nu ska Myra och jag krypa ner under en fleece filt, tillsammans med Ellen, och kanske en läskig Siri och fortsätta vårat Desperate Houswifes-maraton! Säsong1....

Blev många länkar idag. Läs och enjoy!
Btw så har moster och familj fått hem sin lilla Selma nu! Ska bli så spännande o träffa henne. Förmodligen på nyår!




Inga kommentarer: