03 december 2007

Finbesök

Idag när jag kommit hem från skolan och låg som bäst och pillade med den blivande nya hemsidan ringde mobilen. Fy så glad jag blev när jag såg att det var Maria!
Hon var i nyköping och föreslog att Myra och jag skulle hunddejta hennes Whippetar Snawa o Raja, super tänkte jag som inte får ut Myra när det regnar.

Nu skulle hon få träffa sina stora ponnyidoler och gå ut!
Vi tog en lång prommenad i rått och rusk. Sen in och drack te.

Myra var alldeles överlycklig över Snawa som hon riktigt fick busa loss med. Raja låg i kökssoffan och nöjde sig bra med att vara högt upp över marken och långt ifrån äckel-råttan Myra.

Snawa och Myra körde hårt länge länge:















Nu är Myra riktigt trött av lek och PROMMENAD! (hurra!)
(nu har jag lovat Myra att vi ska skaffa en whippet till henne i framtiden, jihee!)

Inga kommentarer: