12 december 2007

BC träning med en pinscher

Är hemma och sjuk (troligtvis järnbrist, doktorn senare..), sitter och slösurfar på internet. Det finns så mycket roligt alltså! Bev överlycklig när jag hittade länken till ett gratisnummer av senaste delen av Clear run! Har funderat på om jag ska börja prenumerera, tror nog jag ska det efter ha läst det. Det hade allt! I ett nummer! Otroligt. Funderar på att skriva ut alla 80 sidor... Tror mamma skulle bli irriterad... hm sen kanske.
Eftersom jag är hemma har det hunnit bli en del träning. Igår körde vi ett ganska långt pass, ca 30 min. Innehöll nästan allt!
-Snabba sättanden och lägganden
-Platssittning och platsliggning
-Zick zack och snurr, spinn börjar ta sig nu. Klicka klicka.
-Fot och korrekt sitt på båda sidor
-kampandes
-torrhandling
-ställande under gång
-cavaletti (tur att vi har ett tomt vardagsrum nu, aka apellplan)
och sen så började jag klicka in apport med nycklar, roligt men svårt!

Myra är så jävla duktig måste jag skryta med. Hon är så snabb i huvudet, alert, pigg och nyfiken, leker skitbra och med den uthålligheten behöver jag inte ngn BC...



Inga kommentarer: