20 december 2007

Dan före dan, före dan, före dan före dan, typ???

Dagarna går fort. Snart är det jul. I morgon firar vi 1:a julafton med Ellen och Greta, den 24 firar mamma och jag (så skönt att vara hemma i år!) och den 25 är vi på lidingö. Phu!

Myra löper, hon är i slutet av sitt höglöp och några gånger har hon och Eskil blivit liite för kära men annars har det gått super. Nu väntar jag bar på att hon ska sluta löpa (vilket ska vara ungefär på julafton, det e min julklapp det :P) så vi kan åka o träna lite på klubben!

Härhemma klickar vi på! Apporten har hon nu börjat lyfta upp (hurra, jag som börjat tvivla på att hon aldrig skulle göra det!), Rutan kör vi lite och det flyter på. arrunS funkar bra och ska nog börja sätta kommando på det i morgon. Platsligg och platssitt går sakta men säker framåt.
Har börjat klicka in en telefonkatalog igen som vi kan använda till sidförflyttningar sen, får se hur det blir...

Myras öron vill bara inte stå!!!! Har försökt tejpa men det blir inte rätt, funderar på o köpa någon monstertejp, typ silvertejp :P haha nejdå. Spelar inte någon roll hur min råtta ser ut men det vore ändå kul med fina öron och bra utställningsresultat!

Nu bakar vi kola och senare ska jag sticka iväg o jobba!
Dagens länk: http://home.swipnet.se/forelasningar - hundföreläsningar, bla med Memea Mohlin

Inga kommentarer: