08 december 2007

Carpe diem

Det blev en lung fredagkväll. Idol, godis och mys.
Var tvungen att prova nya kameran också.


<--Ellens godispokal:
















Myra och jag röstade på Amanda Jensen, men inte vann hon. Suck.
Jag ska iaf köpa hennes skiva sen när den kommer ut!

I morse gick vi en låång härlig morgonprommenad allihopa.
Vi gick förbi en lekpark där vi tränade agility. "4 pinnars-slalom" vid en klätterställning, med pelarna som slalom.
"Balansbommen" på några upphöjda brädor.
Imorgon ska jag nog gå dit igen för de hade en gunga som påminnde lite om en hängmatta så
jag ska låta myra prova att "gunga" lite.
Ska försöka ta med mig kameran!
Sen vid nästa lekpark fanns det som en liten liten låg uppgång till ett "torn" så myra fick köra lite A-hinder förberedelser och sen körde vi bakombyte på sandlådekanten. Hurra!

Myra löper på, inne är hon trött och gosig men när vi tränar kan vi köra på precis som vanligt, hoppas det håller i sig!

Mamma o Ellen kom och hämtade mig efter jobbet och Myra fick vara ensam i 20 min. Inte ett pip! Inte ens när jag stog och försökte låsa upp dörren. Eller när jag kom in. Inte ett ljud! Trodde först mamma och Ellen tagit med sig myra i bilen också!
Känns jätteroligt eftersom vi varit dåliga på ensamhetsträningen (bättring på G).

Dagens länk: http://www.carpemomentum.nu/Artiklar.htm - Emelie Vegh och Eva Bertillsons agilityartiklar

Inga kommentarer: