24 april 2008

Göteborg nästa!

Yeey i tisdags(?) beställde vi biljetter på sj.se och IDAG har de kommit! Det vill jag iaf kalla snabbt!
Den 26/6 drar jag och Myra ner i sommarvärmen till Göteborg och chillar järnet med Jenkis o Leiabeian! Ser redan fram emot det så mycket och planerna är i full gång!
Träning, hundbus, skitsnack och kanske en tur till skärgården! Sommaren på G!
Nu hoppas jag på att Myrapyra löper som hon "ska" och inte är fullt så tjurig skendräktig tant som sist vi var där!
We miss you guys!

Igår var vi på klubben, tränade lite läggande under gång vilket är riktit imponerande om jag får skryta lite. Lite fotgående (där sackar det men ska nog fixas med lite externbelöning, hoppas jag iaf!). Kampandet var inte på sin plats igår, vet inte riktigt varför men vi har ju å andra sidan inte tränat på klubben på jättelänge. Var också lite lydnadsträningstävlingar på klubben igår, jättekul att se lite hur det såg ut.
Förövrigt blev Nyköpings Bk utsedd till årets klubb av SBK. Hurrey så kul!
Sommar på klubben kommer bli skitbra, nu längtar jag bara efter att hinderna ska komma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså minsann, årets klubb? Inte konstigt när Flens BK loosade sina skojigaste medlemmar dit, ellerhur? :P

Anonym sa...

Wiiiiiiiiiiiie.. shit vad snabbt biljetterna kom!

Anonym sa...

Klart vi tränar på bästa klubben :) Fast tack, Maria, för att du tror den blev bättre när vi kom dit.