09 april 2008

Botten, botten, botten!

ja skolan tar sjukt mycket tid, stress stress. I måndags hann jag bara hem och slänga in Myra i bilen för att åka till ungdomen. Hon märker hur stressad jag är och blir osäker vilket gör att jag känner mig ännu dummare mot henne. Sen fick jag åka hem och sätta mig med telefonen och dpklubbens styrelsemöte. Sen fick jag iaf slappna av och snacka skit med Maria, tack tack tack! Du ska veta hur skönt det är att få utlopp med någon som lyssnar och förstår!

Igår var det utbildningsmässa på KVÄLLEN som jag var tvungen att gå på. Tvungen lixom, blä! Så ingen hundträning där heller. 3 prov denna vecka+ massa dumma småuppgifter. Stackars Myra! Tur att hon är världens mest underbara och förstående!

Idag fick jag sån tur var kompledigt så jag tog lite ledigt från historian också för att komma hem och leka med Myra och plugga resten!

Så lite träning har det blivit och dåligt väder är det! Men innomhusträning är aldrig fel. Jag (vi?!) är för närvarande helt inne på freestyle och blir nog en freestylesatsning iår, myra tycker också det är riktigt kul! Tyvärr missar vi tävlingen i Linköping 31 maj för Myra ska löpa. Blä! Klicka för trix och balansträning har vi lagt fokus på.

Maria som har räddat mitt hundträningsbehov har dessutom sagt att jag ska få träna med Snawa, brukswhippeten Snawa kanske jag ska skriva! Det ska bli så kul, då kan jag iaf låtsas att jag har en Whippet också :P Får se vad Myra säger, om inte så kommer det bli riktigt bra och svår passivitetsträning för henne!
Maaat!

Inga kommentarer: