09 april 2008

Freestyle!

Hurrey! Nu är Myra och jag anmäld till en intensivFreestylekurs den 27 april för Yvonne Öster på Linköpings Hu!

Har mailat Yvonne tidigare och tjatat om kurs och nu är det äntligen dags! Jag ser så fram emot det!
Nu blir det äntligen åka av, hoppas på att få hjälp att komma igång på riktigt. Känns som att vi fastnat vid trickinlärning och inte riktigt vet vad vi ska ta tag för att komma vidare.

Inför kursen tänkte jag att buga ska vara ett klart moment, gärna hoppa över ben också. + att backandet är utvecklat. Jag ska också försöka träna mer på avståndsarbete!

Hurrey Linköping here we come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju vad vi kallar för träningsnarkoman! Underbart :)
Vi håller på att klicka in apporten. På två träningar har vi kommit till att hålla munnen runt rätt del av bocken, men när jag testar att släppa lite, släpper lilla munnen också. Men, på så kort tid är jag mycket nöjd och tänker försöka skynda långsamt. Snawa rockar!

Anonym sa...

Åh, vad roligt!

Vi måste ha en träningshelg så du kan visa mig ert program!!

Det är riktigt roligt att träna Leia just nu.. eller alltid iofs men hon har en underbar energi!!