14 december 2008

SyserviceAB

Myra är en ynklig löptik som för det mesta sover eller vill ligga under huden på alla som kommer i närheten (förutom igår då Myra inte var lika trött utan skulle para sig med löp-Miki)....
Igår hittade jag råttan i kökssoffan liggandes så här (INNE i örngottet):
Sen har vi också öppnat upp Schnackenburgs syservice nu (fast vi servar bara oss själva :P) och detta är det första verket av moi! (komponerad med hjälp av ett gammalt täcke jag fått av Maria).

Måste säga att jag är lite nöjd med tanke på att jag endast fick G i syslöjd, ett ämne jag inte gillade, då :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Täcket blev verkligen jättefint :-) Och Myran är SÅ söt i (på?) de gräna kuddarna.

Anonym sa...

Tack Hanna!

Så fint täcket blev. Är du helt säker på att det bara sys till familjen? ;) Så söt hon är i kuddfodralet. Ha ha ha de har sånna ideér sdessa hundarna alltså. Hur sjuka som helst. Ser bra ut på agilityn. Själv missade jag dagens träning för att jag troligtvis går från halvsenil till helsenil. Så sur jag är, det är oförlåtligt. =(

kram Ullis å Puma