25 december 2008

julkul

Så var julafton över och hela familjen kan vara mer än stolta över sina hundar!
Myra är jag så nööjd över, hon har faktiskt uppfört sig över mina förväntningar! Suttit o pussats i alla 12 släktingarnas knä, inte skällt när folk gått ut och in o sagt "hej", inte snott någon julmat eller några barnleksaker! Hon har sovit snällt och fint utan att väcka någon av de andra två som sov i samma rum och hon har inte gnällt (så mycket) när hon suttit i buren och Quince varit utanför, yes - vi firade nämligen jul med en hanhund, en höglöpande Myra, Ylva och mosters Eurasier, Selma!

Så himla roligt!
Tomten måste nog ha läst inlägget om året som varit jag lade ut den 20:e för Myra fick nämligen både en grisknorr av lilla Sigvard 8 år, en hel påse hundkex av min moster och av självaste mormor i huset (aka mamma Helena) fick hon en skunk, utan stoppning och med pip, halleluia moment för min bebis!

Idag kom vi hem till Nyköping igen och Myra har legat och sovit hela dagen!

Ska se senare om det blev någon bild på hela ligan, hittar jag någon så slänger jag ut den här!

Hoppas ni alla haft en riktigt god jul! Till er som messade och önskade god jul kan jag bara meddela att jag inte har några pengar på mobilen (Sara, den håller förövrigt på att falla ihop den med...) och det är däför jag inte svarat, inte för att jag bestämt mig för att säga upp bekantskapen med er :P

Inga kommentarer: