31 december 2008

Nytt år, countdown!

Eftersom jag varit sjuk i snart två veckors tid nu så struntar jag i kvällens alla festligheter och åker ut på landet med mamma, mormor och morfar + Myra o Quince för nyårsfirande! Kommer nog bli riktigt bra och på köpet får jag en nöjd mamma!
Imorgon åker vi till Flens bk för att snacka lite skit och träna lite med vårat kära gäng! Längesen jag träffade dom (okej, Maria var här i Måndags men) så det ska bli jättekul! Dessutom är aldrig lite träning fel. Nikon hänger på!

Gott nytt år på er alla och tack för ett underbart 2008! Nu blickar vi framåt mot nya äventyr och mål!
Myra rules, om ni hade missat det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr så blir det ingen träff idag. Svea är sjuk och planerna ändras. MEN jag skulle tycka att det vore kul med en repetition inför Linköping - vad sägs om en enklare träningstävling? Eller kanske bara gemensam träning?
Gott Nytt År på er!! Bamsekram!

lillajag sa...

gott nytt år bästaste Hanna o bästaste Myra!!!

Anonym sa...

Gott nytt år!

Ullis å Puma

Sara och Miki sa...

Gott nytt år! Skönt att ta det lugnt i skogen! Vi måste ses snart tyck ja. Kram!

Anonym sa...

Hej!
Mitt namn är Jenny och jag kom in på din blogg pga. att jag "googlade" på Greg Derrett's nya dvd -on course to excel. Du vet möjligen inte var man kan köpa den? Jag har sökt överallt, men hittar den ingenstans!

Hälsningar
Jenny

http://www.rockythesuperdog.blogspot.com