06 december 2008

HUND2008

Så var det mesta av aktiviteterna av bockade.
London var bra med underbart väder, nu var det Sverige som hade Londonväder istället.
På fredagskvällen följde Myra och jag med Sara o Miki hem, det gjorde också Veronica och Smilla - myys!

Idag gick jag upp halv sju för att gå ut med hundar så vi sen kunde åka till Älvsjö.
Årets HUND2008 blev härligt. Men lite konstigt då det var lite folk, hittade nästan inte några i utställningsringarna s´å där blev vistelsen kortvarig.
Mamma, Ellen och jag fokuserade istället på shopping och tagande av så mycket foderprovpåsar som möjligt! Mission accomplished kan jag meddela!

Jag införskaffade mig nödvändiga saker, såsom:
En tjocktröja med fuskpälsfoder typ
En hundtränarjacka eftersom man alltid behöver det, dessutom var den rosa!
Reflexhalsband till Myra
Mamma köpte världens bästa julklappar till hundarna och vi kom hem med fyllda foderkassar!

Sen var det skönt att komma hem till min råtta! Ikväll blir det lugnt och mycket sova!
Måste också passa på o tacka er för alla kommentarer som fått nu, så roligt att veta vilka som läser!

Passar på att gratta Linn och Britzyk också då snyggsnygga Rudy blev BIR! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rudy blev ju Champinjon också =0)

Jag vill också shoppa rosa tränarjacka, blir på MyDog..

Jag har juh bara bytt ut två bilder.. enkelt och smidigt!! Fan nu får du allt ta att ge Myr-Fisen en hemsida!!

Kramis

Anonym sa...

Ja, visst var det lite tunnt i lörrdags?! Det var bättre stämning på söndagen.
Krya på dig!
Kram!