12 december 2008

Can't get enough

Är inne och fast i agilityträsket nu igen, jag vill agilera NUNUNU!

Den här kombinationen hittade jag i en bana på agiliyaddicts forumet och modifierade lite. Får träna på både serpentiner (hinder som står bredvid varandra som ett staket där hunden ska ta varannat hinder "inifrån" och varannat "utifrån")OCH
threadles (flera hinder som står som ett staket bredvid varandra där hunden ska ta hindrena från samma håll) i samma kombination.
Effective effective!

Förövrigt har jag haft två korta träningspass (yeey - ni märker att min feber börjar ge med sig?!) med rulla runt. Lilla Löp-Myra aka "ynkligast-i-världen-kan-inte-leva-utan-duntäcke-och-matte" ligger faktiskt nästan på sidan nu. Trodde faktiskt inte hon skulle göra det i första taget, och SÖT är hon när hon ligger där och försöker och försöker!
Nu ligger hon i örngottet i soffan och sover...

p.s måste göra lite smygreklam för mig o Myra nu också, vi kommer och håller klickerkursSödertälje bk i Mars och förmodligen på Nyköpings bk i januari-februai, håll utkik efter info ;) d.s

Inga kommentarer: