02 december 2008

Kommande dagarna, vad händer?

Nu blir det lite tyst i bloggen några dagar, imorgon åker jag till London och kommer hem på Fredag - tror att Myrling kommer hålla ställningarna bra här hemma!

Lördag är det HUND2008 som gäller, hurra hurra! Agility, shopping, dvärgpinschrar, whippetar och massa roligt hund-folk! O MARIA som jag inte träffat på galet länge är där, hurra!

Söndag är det förmodligen/förhoppningsvis dags att flytta agilityhinder till ridhuset vi ska hålla till i under vintern! Hurra hurra! Typ 10 minuter härifrån dessutom!
Blir nog en bra fortsatt vecka men jag kommer sakna min råtta!
Lite rolig fakta: Bloggen har 6 läsare från USA, 3 från Tyskland, 2 från Finland och 1 från Japan! Hurra hurra så coolt och kul och knasigt!

5 kommentarer:

lillajag sa...

d ä ju för att du ä så populär o har såna bicar som världens alla hörn går in o läser hos dig=)

Anonym sa...

Vi ska oxå till Hund 2008 på lördag! Längtar massor!

Yvonne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Yvonne sa...

Åh, vad roligt med Hund 2008! Och London!

Hoppas att du får det riktigt bra på resorna och shoppar loss ordentligt. Jag ska inte till Hund XX i år. Försöker dra in på resandet och utgifter när vi shoppat ny bil.

Spännande med statistik på bloggen? Hur får du fram du den? Jag har ju också Blogger men har ingen aning om hur många som besöker den eller varifrån de kommer. Hade varit jättekul att veta om man har några läsare =)

Anonym sa...

HUND 2008! tjohoooooo!