11 december 2008

Greg, my maan!

Hittade den här Greg- kombinationen från agilityliv-bloggen, den skulle nog vara ganska rolig att prova! Myra och jag behöver ju tighta till våra framförbyten så det här kan vara en bra ursäkt till att göra det :P

Sedan såg jag precis att mr. Greg släppt en ny DVD (jultomten; jag vet att klickerTRÄNARutbildningen kostar en del, men den här skulle jag faktiskt också behöva),
One course to Excel som ska vara uppföljaren på "...winning combination".
Läs mer här.

Jag längtar så till agilityträningen på söndag, nu var det nämligen sen den 16 NOVEMBER (gosh-nästan en hel månad på söndag) sen vi körde sist! Nu har Myra mao fått sin agilityvila för i år :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du bara orkar!! Jag är, som vanligt, oerhört imponerad. Kan du inte, som andra människor (inga namn nämnda) bara ligga stilla och smådregla när du är sjuk? Det är väl tur, förstås, för då hade din hund haft lika tråkigt som mina.

Anonym sa...

Jag har en DVD med Greg, fast den kanske du har sett? "Great dog shame about the handler"... Jag gillar den skarpt då han är väldigt tydlig och förklarar varför han gör just som han gör. Den är också väldigt bra att visa på kurs för de som tror att man inte kan handla en snabb hund... ;)
Kram