21 september 2008

Zzz

Kort uppdate, skriver allt mer utförligt imorgon.
Jag sov 3 h inatt. Vi åkte hemifrån, mot Norrköpings bk 07.40 i morse.
Inoff utställning på schemat.
Myra ställdes mot Lindas två tikar och slutde som 2:a bästa tik med jättebra kritik, som jag lägger ut imorgon.

Förutom det hann vi också med:
-mini-dvärgpinscherträff
-deltagande i jippoklassen; Fröken Feminin
-Whippetrejsande
-Lydnads och freestyleträning (som förövrigt gjorde succé hos publiken har jag fått höra såhär i efterhand...)
och såklart massa hundprat med bra människor.

212 bilder i kameran. Alla underbara! Ska lägga ut ett axplock senare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

SötMyra! Vilken gullig bild. Ser fram emot mer från den helgen. Verkar som det finns mycket att berätta. Klart ni gjorde succe med erat freestyle tränande. Det går alltid hem å visa trix för folk ;) Hänger du med i min hundspassningsberättelse? Finns massa att läsa nu. Om det är så intressant vet jag inte men ändå.... =)

Ullis å Puma

Anonym sa...

Jamen du glömde ju BIS-Ylva! Slarver ;)

Sara och Miki sa...

Ser fram emot bilderna på torsdag, jihooo! Nästa gång vi ska på utställning får du inte vara bakis tokfia! :D Pussa prinsen från rottis-Miki!

Anonym sa...

Fin kritik. Ska du ut mer officiellt?
Hur känns det inför västerås? Säcken kommer. Wilma hade också problem och ändå är hon större än Myra. Alla har inte riktigt samma förutsättningar, tyvärr... emn det får man kompensera med annat ;)
Ha så roligt på hoppteknikkursen. Vart hålls den?
Kram, M oc.