05 september 2008

Friday, i'm in love

okej, nu släpper jag bomben. Överasskningen som suktat med sen i tisdags...
Idag, Fredagen den 5 september 2008 har jag äran att meddela vårt senaste tillskott *trumvirvel*:


Gazolin Quince,

eller Cirrus som hans tilltalsnam kommer att bli.

Det lilla stjärnskottet är en whippethane på 5 månader som kommer från Anita (kennel Gazolin), nu får mamma något att bita i och jag ska försöka hålla fingrarna borta. För avundsjuk, det är jag. Den lilla Cirrus blev jag förälskad i första gången jag såg honom 20/7 om jag inte mins fel. Han är bland de trevligaste gentlemän jag mött! Dessutom snygg ;) Första utställningen blir en inoff den 14/9 på Hölö-Mörkö bk och jag ska sitta bänkad!

Ska bli kul att se vad Ylva och Myra säger om en prins i huset igen, det lär bli full fart!

Varmt välkommen säger vi till Cirrus det söte!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul!!

Anonym sa...

TJOHO!! Äntligen! Som vi längtat!!!

Sara och Miki sa...

Hejjjjjjjjja! Miki dreglar över det vackra lammköttet och säger att hon vill busa :D Får ju se honom i Hölö-Mörkö om int annat!

Anonym sa...

Har lämnat en kommentar på ditt förra inlägg freestyleflink.

Grattis till ny vovve. Söt....

Ullis

Anonym sa...

Grattis till den nya killen i flocken!! :)

Jag ska också till Hölö så då ses vi där :D

Kram