05 september 2008

Freestyleflink

Igår blev det fokus på freestylen på kvällsprommenaden!
Myra har verkligen förmågan att arbeta långt från mig och utför hennes moment med glädje och fart. Riktigt roligt att se och jag blir så taggad på att starta.
Skarpnäck har en tävling den 20/9 dit jag är riktigt sugen på att anmäla mig...
MEN,
Vi har inte något program. Jag vet inte vad och hur jag ska göra! Kaos. Kanske ska börja med musikdelen. Hm. Vet inte ens vad för typ av musik jag ska ha.
Ullis o puma; hjääälp!

Vore så kul o starta alltså! Ska se om jag vågar, anmälningstiden går ut den 12:e så jag har lite tid kvar o bestämma mig....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm, låter som du behöver en liten push ja.....

Klart du ska anmäla dig. Tänk efter vad hon har för takt i sig. Snabb låt eller lugn låt. Personligen gillar jag inte lugna låtar i freestyle. Vad vill du ha på dig? Vill du förmedla något? Något speciellt ni är bra på som man kan relatera till någon musik? Ställ massor med liknande frågor så hittar du snart musik. Sen är det bara att lyssna trettioelva gånger så har det förhoppningsvis vuxit fram ett program under tiden. Du har möjligtvis inte vägarna förbi Göteborg någon dag? En sak till....tänk ut en intressant start....har säkert flera tips om du behöver.....

Ullis