01 september 2008

Varje slut är en början på något nytt.

I Lördags åkte vi (klanen Schnackenburg och Maria, blivande Schnackenburgare med hundar) till SM'et i westernridning på Okna Ranch.
Eftersom det var ett hästevent var det ju självklart att vi hundade oss. Vad annars?
Anita (kennel Gazolin), Marias uppfödare mötte upp oss där och plötsligt stog vi i en whippet/kennel/syskonträff. Roligt!
Jag funderade på att kidnappa hem hela whippetbunten (6 st tror jag sammanlagt det var, 8 hundar med oäktingarna Myra o Ylva inräknade), underbara hundar.
Aja såhär såg vår dag ut:
3 whippetsyskonen, Quince, Quenell och Qinnoua (nu får jag säkert spö för jag inte stavar rätt...) och miniwhippeten Myra.

Hela gänget (utom fotograf Ellen) sitter vid framridningsbanan. I SOLEN!


Världens bästa prins, Quince!



Tack allihopa för en härlig dag och Maria, som alltid; tack för en bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vänta nu här har jag missat något, tänker ni adoptera min dotter för det är väl ingen av er som tänker gifta sig med henne eller...???

Lena (Marias mamma)

Anonym sa...

Hm... gifta sig. Hade inte tänkt på det. Fast, kanske inte så tokigt; vi slipper kiss bredvid och behöver inte städa undan Marias lakan när hon åker hem :)