11 september 2008

Agilityplanering

Åkej, nu har jag suttit ner och fått ihop Myras agilityträningsplan fram till och med den 26/10.
Vore kul om vi kunde hålla den!

V. 37
Tis: Däcket och handling, samt raksträckor för släpp och motivation.
Sön: träning på annan plan. Framhoppningsbanan i Oxelösund.

V. 38
Tis: Säcken
XX: Långhopp i fartkombination + säcken

V. 39
Tis: släpp & motivation (raksträcka eller velodrom), + däcket
Lör: Teknik- och banhoppningskurs

V. 40
Tis: Hel bana (en av dom från Åtvidaberg) alt. Slalomträning
Lör+Sön: Handlingskurs för Anna Müller

V. 41
Tis: släpp och motivation
Lör+Sön: A1 och ev lite agilityträning för Myra

V. 42
Tis: Bana 2 från åtvidaberg
Lör+Sön: A1 i Botkyrka, praktiskt tillfälle

V. 43
Tis: Motivation + slalom
Sön: Tävlingsdebut?!

Looking good i teorin!

4 kommentarer:

lillajag sa...

jag ä ju lite avis vill oxå klickerkursa...hoppas du trivs o hur gåre m f-skatten?

Anonym sa...

Vadå? Tycker du jag uppdaterar dåligt eller? ;)Jo, jag känner mig nog skyldig där. Sorry! Men har ju inget att skriva ju....

Mycket roligt med din sida då du länkar hit å dit. Fick ett par trevliga banor att jobba på nu. Tack för det.

Oj, vad du kan mycket om agility. Att du vet hur dommarna är osv. Alla agilitykurser du går gör mig vanisinnigt avundsjuk...Vill oxå!!! Vissa saker du skriver är rena grekiskan för mig. Jag är nog helt nollad då det gäller sånt. Men har ju aldrig gått kurs för någon speciell person så, tyvärr. Men det kommer väl. Du tränar å tränar, men när kommer du ut på tävling då? Och lydnaden....har du glömt bort den? (tjat tjat tjat)

kram Ullis

Anonym sa...

Hejsan! Vad glad jag blev över att Du lämnat en liten rad i min blogg! :D Tack för det! Myra verkar ju vara en härlig dvärgpinscher! Jättekul att ni tränar agility också! :)

Yvonne sa...

Jag är mycket imponerad över din ambitiösa träningsplan! Själv är jag tyvärr inte lika strukturerad i min träning, men jag skyller det på att jag har tre hundar att träna...

Lycka till på din och Myras (eventuella) tävlingsdebut. Jag tror det kommer att gå jättebra! Huvudsaken är att ni har roligt tillsammans.

Glada hälsningar från Yvonne, Kaiser & co