10 september 2008

Blivande proffsekipage, oh yes!

Som alltid är det ändringar i planeringen. Denna konstanta förvirring!
Var är min personliga assistent när jag som mest behöver den?

Maria Jansson kursen vi skulle gå i helgen hade bytt tider och jag och Maria insåg att vi faktiskt inte kan vara på 4 olika ställen samtidigt så vi strök den.
Eventuellt blir det till att göra MH med Myra i Södertälje på lördag istället. Får se om jag lyckas ta mig dit!

Söndagen: Antingen kolla inoff utställning i Hölö; Quince med syster debuterar och Anita, Sara och Veronica kommer att vara där. Inte helt fel. ELLER kolla agilitytävling, Ullis och (?) Svea som ska tävla i Oxelösund och jag kan träna på framhoppningsbana med Myra. Inte heller helt fel.
Maria, Ullis och jag med vovs har också anmält oss till en teknikhoppnings- samt banhoppningskurs den 27/9 för Ewa-Marie Wergård. Ser så fram emot det!

Inga kommentarer: