11 september 2008

Fynd!

Igår hittade jag banorna som kördes i Åtvidaberg förra helgen (om jag inte mins fel).
Helgens hoppbanor klass I blev jag iaf sjukt sugen på att köra!

Hittar vi tid mellan hoppteknikskurs - handlingskurs - säckenträning och släpp träningen vore det kul att köra dom!

Kolla in:
Hopp I - Lördag "Mats Gustavsson"
(Lördagens Hopp II bana såg också frestande ut....)

Hopp I - Söndag "Åsa Wrede"
Något som jag gillar skarpt hos denna domare är hennes fantastiska klass 1 banor. Hon håller sig verkligen till en bra svårighetsgrad och får ändå till roliga banor med lite fart i. Inspireras massor av hennes banor! (hennes klass II bana var också rolig...)

Åh vad jag älskar hopp-banor!
p.s Ikväll är gång två på min klickerkurs, Quince ska visa hur en nybörjarhund arbetar och Myra ska visa hur en hund som kommit längre i det operanta tänkandet arbetar. Hoppas att regnet håller sig borta. d.s

1 kommentar:

Anonym sa...

har också kollat in dem! Kanske kan sammanstråla någonstans och träna ihop? Träningstävling kanske? Bara internt eller bjuda in fler?
Bara fummlar... ;)