08 februari 2008

Zurück aus Frankfurt

Yes, äntligen hemma! Blev mött på flygplatsen av en mamma, syster och en gaalet efterlängtad och galen råtta!

Härhemma har tydligen allt gått jättebra vilket såklart känns super! Hon har betett sig bra på prommenader och sovit snällt!

I Frankfurt har allt varit toppen, det dåliga vädret vägdes upp av härliga vänner, shopping och viele erlebnises ;)
Toppen på resan var igår då vi åkte till polisstationen i Mannheim och fick se hundstallet. Vi fick se när hundar letade sprängdeg, körde skydds och min hundabstinens växte när jag fick hålla kopplet och kela dagen lång med den underbara lilla Rumänska gatuhunden Belmondo under polisbesöket!
Vi fick också se polishästträning och sen fick dom som ville/vågade rida. Vilket bara vad jag av eleverna, nöjd var jag och fick den minsta hästen som "bara" var 175 cm! Sen kunde jag faktiskt på knacklig tyska berätta att jag haft häst och frågade om jag fick rida själv och yepp det fick jag! Sken som en liten sol och det känndes som om jag var 5 år igen!

När jag har sovit lite mer (än de få timmars sömn jag fått under veckan) och känner mig som en någorlunda människa igen ska jag slänga in lite pics!
I morgon firar vi syster och så är det uppfödarutbildning som Myris får hänga med på (har ju faktiskt saaaknat henne!). Pratade nyss med Maria som ska ta med sig Snawstern, så lite bus blir det nog!
Tschüss!

Inga kommentarer: