09 februari 2008

MINpinne

Myrapyramonsterråtta, Chevrolinas Rödmyra hos Hanna, råttungen, bebisen, Bordercollieråttan, Bartok, Tulpanöra, Myra är nu MIN!
Bara min!

Papper är skrivna och allt är klart! Tack Anders för jag fick köpa loss henne, betyder mycket! Nu ska vi ut i världen och hoppas kunna visa upp vilken fin Chevrolinashund jag har, Anders; vi ska inte göra dig besvikna ska du se ;)

------------------------------------------------
Myra fick hänga med på uppfödarutbildningen idag, allt går så bra. Hon ligger o sover och är lugn och fin, trots att hennes bästa kompis Snawa och älskade Maria sitter i stolen bredvid!
Hon fick hälsa på lite folk också, det går faktiskt bättre men fortfarande upp och ner! Vi tränar och tränar!
Nu har vi klickat lite bakben, backa, apport och kört lite fot. Hon pinnar på så bra hon, min lilla råtta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, jag går ju instruktörsutbildning och då ska vi ha ett ekipage att träna helt enkelt. Vi ska komma överrens om ett moment och så ska vi jobba med det i ca 8v. Ska bli jätteroligt!
Skönt att du fått köpa loss henne , Ut i världen med er nu! ;) Ni kommer, som jag redan sagt tidigare, bli hur bra som helst i allt ni tar er för!
Visst var utbildningen bra igår?! Lite mycket att hålla reda på tycker jag. Man får sig en tankeställare på om man verkligen ska hålla på eller inte, fast å andra sidan, kan dem så kan jag! :)
Hoppas vi ses i eftermiddag, annars så får ni ha en bra dag!
Puss&Kram