15 februari 2008

Snabba kontaktfält

Såg just på agilitylistan att Anita Axelssons film "Hållbara och snabba kontaktfält" är ute nu.
380 pix och antagligen massa bra kunnskap.
Läs mer på: www.anitaaxelsson.se

Myra är pigg o glad, jag är trött :P
Blivit lite lydnadsträning iaf.

I morgon är det uppfödarutbildning, Myra får hänga på eftersom igen är hemma, varken hundar eller människor. Tack Loftet för vi får ha hundar där! Dessutom är det bra miljöträning för råttan, även om hon inte har ngr vidare problem med att slappna av i mitt knä :P

På söndag ska vi åka o kolla på eskils valpar, 6 veckor gamla och antagligen underbara, får se om jag kan slita min familj därifrån UTAN att de tar med sig en hem. Mamma o Ellen ska grytjaga också men jag hoppas på att få sitta kvar o valpvakta :P
Sen blir det agilityträning, får se hur mycket myra får köra (vi kör hela gänget på söndar=mycket folk och hundar...)

Full helg, tur att det är lov nu :D

Inga kommentarer: