27 februari 2008

Elitekipaget in action

Här är lite träningsbilder från den soliga vårträningen i måndags. Ska fixa filmerna också men nu för ni nöja er med lite bilder på världens bästa ekipage!

1. I början, Myra och jag värmer upp med lite burlekar och de andra tittar avundsjukt på....
Lägg märke till att alla sitter i typ samma positioner...

2. Lite fotträning, långa Hanna o lilla Myra. Men inte går det dåligt för det inte! Dessutom är det ett enormt framsteg för mig att kunna träna fot i några andra skor än mina suuupertunna gympaskor!

3. Lite träning av utgånspositionen.... Lite snett, men kontakten ger jag tummen upp för. Känns lite stolt eftersom grannens barnbarn springer runt och leker på lekplatsen bredvid sammtidigt som vi kör :D Bra störning!


Idag har vi tränat lite kamp med viktförskjutning bakåt, går inte frammåt i 110 precis,tror jag ska börja träna det ute där hon får bättre tassfäste än inne på halt golv... Men kampande med dött föremål går frammåt det! Likaså bläddrandet i framförmappen (kunde inte låta bli att rota lite där också)..... Sättandet måste vi träna på att ta fram lite fortare, man tycker ju att det är det som hundarna ska prova först... Hm, ska kanske filma och kolla om jag gör något tokigt...

Nu ska vi i alla fall dra oss mot sängen!
Elitekipaget önskar gonatt!

Inga kommentarer: