13 november 2008

SKIT - rent ut sagt!

Ja om ni läst de övriga Schnackenburgarbloggarna vet ni ju redan om det. Nu är ridhusträningen inställd.
Förra veckan gjorde jag en agilityplanering på 20 träningspass och söndagsträningen var helt underbar. Jag såg så fram emot att kunna ha möjligheten att verkligen fokusera på finliret under vintern och känna mig redo och klar till vårsäsongen. MEN självklart var någon tvungen att strula till det. Det var FÖR bra för att vara sant.
Pga av ett missöde så har vi nu inget ridhus i vinter. BLÄ så irriterande!

Ev. ska mamma och jag sätta oss ikväll o leta ett ridhus här i Nyköpingsområdet. Några agilityekipage har vi ändå här på NBK som är intresserade av vinterträning.

Myra är iaf glad, nöjd och ovetande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja. Hann bara träna en gång. Bättre ställe kan man aldrig få. Lika fint, och underlaget behöver jag inte ens nämna.
Kul att du också ska dit!
Hoppas att det löser sig med ridhus för eran del. Ni kan inte träna ihop med Oxelösund?
Kram

lillajag sa...

kolla Fingerkulla d ligger vid Buskhyttan typ sen finns d ju dammkärr utanför Nävekvarn. ja d va väl dom ja kom på nu. lycka till!