17 november 2008

Kär

Helt hundbloggoftopic men jag måste bara skriva detta.
Nu har jag fått hem min dator från miss datahacker herself, Sara. Det trådlösa internetet funkar nu så jag sitter i sängen o bloggar.
Mitt rum är på nedervåningen och routern på övervåningen så jag slungas in och ut på msn lite hit o dit, men underbart ändå!
Dessutom har jag massa nya roliga program också - för att nämna ett exempel, Photoshop CS3 :D

Idag har Sara o Miki varit här o lekt. Vi gick ut i skogen och släppte alla hundarna. Det gick så där.
Ylva drevskallade runt whippetarna och Miki o Quince var i "springalltvadduorkar-whippet-tänket" och Myra låg 1000 meter efter o skällde, eller gjorde sina kanariefågel-läten som Sara vill uttrycka det.
Plötsligt stog en stor häst med ryttare i skogen.... Vi försökte desperat fånga in våra vilddjur som bara sprang runt och skällde. Eller nej, inte VÅRA vilddjur. Jag försökte fånga in ELLEN och MAMMAS vilddjur och Sara sitt eget, lilla Myra stog ju hos miig :D

Sköön dag som alltid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyvärr tycket jag nog det är lite hög fosforhalt i standardt, 1.3% blir ganska högt om man tar bort vattenprocenten.
Jag har blivit knäpp nu..vågar inte välja foder!!