29 november 2008

Godkända

Hurra hurra, gissa vilka hundar som fick godkända anlagsprov i viltspåret idag!
Jo, lilla Myra och kompisbarnet Miki!

Idag har Myra gått sitt bästa spår någonsinn, hon arbetade på bra och självständigt och var så kompetent i spåret att jag inte visste vad jag skulle ta mig till!
Hon fick "lagom" på komentaren om tempot - hurra! Men idag gjorde jag precis som sist Sara o jag spårade, jag stog med Myra lite innan starten och lät henne samla sig och fokusera och SEN släpper jag på henne!

Åh så nöjd jag är! Nu är min råttprinsessa galet trött och ligger o snusar i soffan!

Nu är det inte JÄTTElångt kvar till SVCH ;)

11 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Ja fytusan vad bra de var idag!! LITA på våra hundar var det ju. Så kul så kul, snart är det SVisCH som i en ask :D kram från tröttmössorna

lillajag sa...

gratulerar! fan va bra ni ä!

Anita sa...

Häftiga lilla PartyPingla!!
Det e inte klokt vad hon e duktig!!!

Anonym sa...

Grattis!! Va duktiga ni är!

Helena, Quince och Otto sa...

Ni var bäst idag. Du, som litade på din hund och lät henne fixa och Mylingen som jobbade och jobbade. Stolt mamma som gick bakom i spåret.

Anonym sa...

Grattis grattis<3

Anonym sa...

Grattis! Vad duktiga ni är!

Anonym sa...

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!! Fan va gött!! Stort grattis till er!!!

Anonym sa...

Supergrattis till er, vad ni är duktiga!
Nu är det bara att plöja igenom öppenklass på vägen mot SVisCH:en...

Anonym sa...

Supergrattis! Skitkul ju. Avis jag blir. Nåja, jag har väl snart oxå en spårhund hoppas jag. Fast inte Puma då, hon har gjort sitt i spåret. Spännande å se fortsättningen. Lycka till!

Ullis, Puma å Diva

Anonym sa...

GRATTIS!! ni är kanonduktiga!! ja ska bli kul att ses!! :D