21 juni 2008

Vila...

Torsdag: Myra+Eskil blev passade av mormor (ellen o jag i Sthlm), sen hämtade mamma upp dom om åkte hem o lämnade dom. Hon åkte till doktorn. Därefter hastigt och lustigt in på sjukhus. Hon fick ett medel hos doktorn som hon inte tålde. Klas kom hem och tog ut hundarna och på kvällen kunde mamma komma hem.
Fredag: E o jag hem från stockholm (e 6 h sömn, trötta o hesa), Morfar hämtade. Midsommarfirande med mormor,morfar, moster med man, två kusiner och Eurasier-Selma, Ellen o Greta, men ingen mamma eller egna hundar. Dom kommer på eftermiddagen när mamma hade piggnat på sig liite. Myra uppförde sig super, har hälsat på alla och inte skällt något. Lilla Asta 5 år har tränat lite med henne med fina resultat, sööött!
Idag åkte vi hem, efter händelserika dagar och Myra har i princip sovit sen kl 12. Jag med. Vi är trötta och vilar ut lite.

Imorgon på dagen tror jag vi drar upp till klubben o tränar (liite agility hinns alltid med, tänkte ha fokus på säcken och slalom). Sen på tisdag är det jag som håller kurs, på onsdag; momentträning fritt följ och på torsdag: GÖTEBORG och LEIA O JENNIFER! Hurra hurra!

Inga kommentarer: