26 juni 2008

Dagen D

Idag åker vi till Göteborg. Watch out om du befinner dig i den delen av Sverige :P

Igår började jag klicka Myra att backa uppför trappan. Nu har hon båda baktassarna på första trappsteget och OJ vad jobbigt hon kommer få det med att backa upp för trappstegen. Får se om det går eller om hennes ben inte räcker till :P

Klickat dansa också och nu håller jag på att utökar tiden, men det är svååårt ;)

Platsliggningar har det blivit två av idag. En på 2 minuter med oregelbunden förstärkning och en på 30 sekunder med en belöning i slutet.

Men så mycket mer har det inte blivit. MEN JAG VILL! Hon måste ha vila, egentligen skulle hon väl behöva ha en vecka och bara ligga o käka praliner men jag kan inte hålla fingrarna från klickern alltså! När jag roar mig på WDS får hon vila iaf. Blir nog bra.

Veckan ser ut såhär:
Göteborg tors till sön/mån: Spårande, träning på GMBK, nya människor och miljöer
Mån: Tänkte kolla in Dobermannutställning (beror på när vi kommer hem) ett stenkast härifrån, träna lite låtsasutställning med Ylva och Myra
Tis: Jag håller agilitykurs, Myra ska följa med som ett visningsexempel vid inlärning av skålen och slalom
Ons: Till Lidingö
Tors: Jag kollar dp på WDS och Myra ligger o trynar i lägenheten.
Fre: Shopping! Myra med?!
Lör: Hem!
Söndag: Jag håller agilitykurs, Myra med?
ja som sagt, fullt upp för råttan! Hon skulle behöva klona sig :P

Inga kommentarer: