06 juni 2008

agilitynerd, oh yes!

Fint väder, glad hund och glad matte!
Senare idag kommer Maria med vovs och Ulrika med hennes flickor och vovs. Det blir agilityträning på klubben och sen grilla o mys, ser fram emot det!

Mina Jenny Damm filmer jag beställde kom igår så nu är jag taggad och nyfiken på dom! Myra får bli försökskanin där med :D

I morgon bär det av till hufvudstaden (hurra hurra för kvällsprommenad på vallhallavägen!) och sen på söndagen som sagt Maria Jansson (SM kvalad i år igen...)kurs. Nyfiket värre där med. Det lär bli riktigt kul att se då det är klass II tillhörighet som är minimumkrav på kursen! Så det blir en agilityhelg nu också! Blir lixom inte något stopp på det!

Snart är det sommarlov vilket innebär mer agility. Jag håller en nybörjarkurs och en introduktionskurs så många nya ekipage blir det! hurra hurra!
Myra kommer verkligen få lära sig vikten av att ligga passivt på plan medan jag leker med andra hundar, superbra!

Ja hon är en söt liten råtta med värdelös kondition. Vi var ute o sprang häromdagen igen, ett evigt flåsande från hennes sida!

Inga kommentarer: