06 juni 2008

Dagens kombinationer

Det blidde en skön dag på klubben!
Ullis o Moa körde klurigt härliga banor med bravur osh Myra fick köra dessa.
Hon hade kul och fart och jag njöt! Ellen filmade så jag ska försöka lägga upp dom senare.



Här körde vi med skålen. Började på vänster sida och körde ett bakombyte efter ettan.
Här blev lite mer fart och fläkt.
Ett framförbyte efter fyran och sen provade jag först på ett bakombyte efter tvåan och skulle skicka in henne i tunneln. Lite klantigt när jag tänker efter. Jag vill ju faktiskt att hon ska svänga ganska direkt när jag gör bakombyten så när hon tog "fel" tunnelingång blev det ändå rätt.
Men sen gjorde jag ett bakombyte efter trean och då funkade det bra!
Myra är en raring till racerråtta!
Nu är huset fyllt av hundar. 7 stycken sammanlagt. Himmelrike med andra ord.

Inga kommentarer: