01 augusti 2008

planera praktiken

Lite planering för veckan:

Idag: Jag har konstaterat att Myra inte är vidare repetitionsklok, nu har vi därför satt igång projekt "klicker och repetitionsklok" härhemma. Började med ligg, sitt och buga klickning. Ska försöka få till ca 20 sit+k/b på en minut med Myra så småningom.
Blir nog ett RC pass ikväll när det är lite svalare.

Lör: Lydnadsträning med Alex&Ginza 9.00-10.00. Fokus på platsliggningen, linförigheten och utgångspositionsklickning. Sen har jag en helgkurs i agility på klubben där Myra får hänga med och passivitetsträna och kanske visa.

Sön: Lydnadsträning med Alex&Ginza 9.00-10.00. Fokus på tandvisningen, fria följet och klicka utgångspositioner. Sen är det förtsättning på helgkursen. Myra får vara med om passiviteten funkade bra på lördagen.

Mån: Vila, kanske lite apportklickning och RC (höja brädan?!)

Tis: Agilityträning, gymnastikhoppning, en annan av Vappus-kombinationer. Däcket och rep av säcken träning och kanske en velodrom.

Ons: Lydnadsträning på klubben alt. titta på momenträningen "Fjärrdirrigering"

Tors: Vila

Åh så härligt det är med sommarlov alltså! Myra är en väldans bra liten råtta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar jag också hade sommarlov så jag kunde träna med lillråttan!

Du måste vara segast i stan med hemsidan!!! Snart lägger jag ut en och låtsas att jag är du *moahaha*
En skitful en, bara som en kick i röva på dej!

Nu har jag fått godis av en arbetskamret! Fan va gott, kommer få sockerkick om sen stund!!

Jag vill klicka in buga, men det GÅR inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(nu kom kicken =P)