13 augusti 2008

Hemma!

Nu är jag hemma igen. Tillbaka till Nyköping.
Eftersom jag o Myra inte hunnit träna någon lydnad har jag inte heller anmält oss till träningstävlingen i lydnad som skulle gå av stapeln ikväll... Dumt?
Kanske kan prova o efteranmäla?

Myra är härligt glad över att flocken är samlad nu känns det som iaf. Finns några dåliga bilder från helgen. Vill ni se bra och söta kan ni kolla in Jenkus place!

Idag blir det nog lite RC träning, Massa "stå"träning och lite klickande.
Torsdag: Agilityträning på klubben med fokus på säcken, däcket och en hopp-släppraka med avslutande bakombytesövning tror jag.
Fredag: Britzyk (kennel Bellocean) och Maria (Hur skulle jag klara en hundig helg utan Kennel Snawster lixom??).
Lördag: Int. Utställning i Norrköping. Får då träffa Amanda (Melzos kennel)också!
Söndag: Int utställning Nyköping.
Ja ett hus fyllt med hundar och människor, kan det bli bättre?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, men hur skulle det se ut? Av de läskiga killarna på hemsidan, vem gjorde din pippi?